torstai 30. joulukuuta 2010

No voihan meow.

Aaaa! Nyt tuli taas tää mitä vähiten halusin! Elikkä _PAKKO_SAADA_KAIKKEE_
Taas olis hirveesti vaatteita ja tavaroita joita haluisin ja hei, justiinha oli joulu jollon oli mahdollisuus toivoo ja saada lahjoja nii ei sillon tullu mielee mtn tarpeita.
Helvetti ja rahatkin iha loppu ja haluisin tilata ties mitä netistä esim pari bändipaitaa ja piilarit sekä vähän koruja.
Sit tuli taas vaihteeks tälläne mielenkiintone ulkonäköangsti.
Hiukset ei miellytä naama on paska jnejne mut ei siitä enempää.
Huomasin myös muuten, että mun musiikkimaku on laajentunu ihan hirveesti sen jälkee ku oon alkanu sen yhden murun kans olelee.
Nytkin kuuntelen jotain avenged sevenfoldii, no mut on tää ihan hyvä.
Ja ootan niin hirveesti tota uuttavuotta et aa!
Ja mun uudenvuodenlupauskin on päätetty. Harmi vaan että tien et se ei tuu pitään ehehe.
SITTEN LOPPUUN, KÄYN OTTAAN TOISE HUULIKORU THNX BYE KIINNOSTED HEI. (:
ja si katto kaa nyt tota kuvan täydellisyyttä, joku vitu morso on noin nätttiii aa sekoon. ;;

1 kommentti:

  1. ah niin tuttu tunne että pakko saada kaikkee.... mä tahdon _KAIKEN_! ja sen minkä tahdon, sen mä myös ssaan.... tosin joskus se on hankalaa :---(

    VastaaPoista