lauantai 26. helmikuuta 2011

En enää pelkää.

No huhhuh, koulu psyke on perseest ja samoi noi unilääkkeet mitä mä sain. Ihanaa hiihtoloma alko, ja keskiviikkona _TAAS_ laivalle purr<3 Viimeks pupu kans oli iha vitu helmee siel, paitsi se että mua kutitettii taas nii paljo että mun kylkii sattu ja masa myyräkää ei auttanu. :---( Nonono, oon iha piru ilonen taas vaihteek ku sain papalt 67e ! PARTIES. aion olla iha rännis koko hiihtoloman ja shopata ja kaikkee kivaa, mutta koulussa menny taas tooosi huonosti.. Äikänkokeestaki tuli 7+ vaikka mun piti nostaa arvosanoja tää lukukausi mut ei näytä toimivan. Ja sit oon iha varmasti lihonu ja sehä stressaa, et dietti alkakoon.
Aattelin muute et voisin viel yhden uude harrastuksen alottaa, mut en tie onko mul aikaa siihe ja kaikkee muuhu yhyy.
Sitte meidä pikku vauva (Brüno, koira :D ) kävi leikkaukses, voi sitä parkaa. Nyt se on itkeny 2 yötä putkee ja oon joutunu valvoon sen kans jote vähä väsyttää.. Ja selkään sattuu ku todellakin jouduin nukkuu sen kans olkkarin lattialla. Ps. Sitruuna mehu on hyvää ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti