torstai 19. huhtikuuta 2012

Live Fast, Die Young.

Nonii, nyt on ollu aika hämmentäviä mutta mahtavia nää viimeset viikot. No tosiaan erosin tos, joka ei oo kovin mukava juttu.. Mutta onneks Ella on pitäny mulle 4putkee seuraa, ollaan tehty kaikkee tosi hassuu. Esim keksittii et joka maanantai me aletaa käymää lenkillä! Hei lukijat teidän pitää motivoida meitä vähän enemmän siihe...♥

Toisaalta ihanaa olla sinkku, niin paljon aikaa kavereille, esim vihdoin näin Sussua pitkästä aikaa ja oli ihana hengaa sen kans kaupungis ja jutella ja kertoo maailman kulusta. Sit se opetti mua viittoon aaa!♥ Sit oon taas alkanu käymää enemmän ulkona ja tekeen kaikkee mm. bileissä ja apua koskari.. hävettää..
Sit oon ihan jeeje, lumi on sulanu jo melkein kokonaan! Ja koulua enää 27pv, tietty noi valtakunnalliset huolestuttaa. Tänäänkin kusin sen matikan ihan huolella, mutta huomena kirjottelen taas.
 MUN PARASYSTÄVÄ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti