maanantai 30. heinäkuuta 2012

Loma loppuu..

Huoh, en oo ehtiny kirjottaan tänne. On ollu ne työt ja sit kuitenki kauheesti kiirettä ku lomaki loppuu pian.
no kuitenkin kerron vähän tosta leiristä, oon ollu siel nyt viitenä kesänä töissä ja oon tykänny tosi paljon! Ihmiset on tuttuja ja paikka mitä ihanin! Työkaverit siellä on aivan parhaita ja harmittaa, kun aina leirin aikana sovitaan et nyt nähdään loppu vuonnakin ja jne, mutta ei ikinä saada mitään aikaseks :D 

Nyt lähipäiviin, eli olin tos yks vklp sastafesteillä pupun kans, oli ihan mahtavaa! Mitä ny näytettiin vakuuttavilta meidän retkimukien ja tunturipyörien kanssa. Harmittaa, kun kamerasta loppu akku enkä saanu yhtää kuvia sieltä, mutta onneks niitä karmeita otoksia löytyy facebookista..

Sitten viime vklp mökkireissu oli huima.. pupsi tuli sinne perjantaina ja oli koko vklp siellä, ei me mitää ihmeitä tehty, kairailtii vaan vähän ja saunottiin ja syötiin paljon! Sit lauantaina aapokin tuli mökille ja jäi sit yöks, siel me nukuttiin sitten kolmistaan mun yläkerta mökissä (josta kuvia kohta alapuolella) siellä olevalla ilmapatjalla, oli huikeeta. Ukkonen vaa pauhas ja mua pelotti vaikka nukuin noiden kahden urhon välissä, korjaan ''nukuin''. En saanu nukuttuu kun nää pojat teki mulle jäyniä koko yön melkei. huoh.

Noh, tänään sain uuden puhelimen! Samsung Galaxy S 2. Se on ihan rakkaus! Sit ostettiin uus isoiso telkkari äitin kans meidän olohuoneeseen, sekin on rakkaus rakkaus! Ja illalla oltiinki sitte Ella pupun kanssa kaupungilla kuolaamassa yhtä ihanaa.. XD en kestäää! Pusuja! 

Tossa yks huono kuva luulin et niit ois ollu enemmän : (



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti