sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Apua !

Äää, en kestä ! Mulla alkaa työt huomenna. Oon töissä 2vk kehitysvammaisten leirillä ja oon ollu siellä nyt todella monena kesänä töissä. Nyt vaan tuntuu, et työt tuli eteen nopeemmin kun muina vuosina, joka tarkottaa sitä et kesä menee liian nopeesti.. Joo mutta nyt tän hetken kuulumisiin. Eli ollut ihanan mahtavia viimeset pari päivää ! Olin eka nöpön luona vammallassa yötä, ja oli tosi muikeeta! Käytiin saunomassa ja kateltiin isolla porukalla paljon leffoja mm. hannibalit. Mulla kuitenkin tuli yöllä ihan hirvee olo ja mun oli pakko mennä nukkuu vaikka piti kattoo nöpön, aapon ja jermun kans viel yks leffa. yhy. 
Aamukin oli iha hyvä, nää peräkammarin pojat ei ihan tykänny kun herättii tuomaksen kans aikasin ja alettii soittaa musiikkia :D Siinä, kun oltiin sit herätty alettii kattoo jermun kans pentujengi leffaa, josta sain elämäni naurut. Ja aapo tunki muotovaahtoo mun ja tuomaksen naamat täytee ja sit viel omiin sieraimiinsa.. Normaalia?! Sitten mentii rannalle ja uimaan aaaaaah. Sitte pupsi tuliki meille ja meinattii myöhästyy junasta! Oli ihan kauheeta! Mut onneks aapo pelasti tuomaksen ja mut, oot rakas vaikka ärsyttävä.♥
Mut oli kyl ihan mahtavat pari päivää rakkaan kans, kyl sitä joskus ihmettelee miten mun kaltanen vaikee ja negatiivinen ihminen on voinu löytää tollasen onnen. ♥

Tänään on ollu kyl vähän tylsä päivä! Oon vaan pakannu töihin tavaroita ja ollu koneella, sitten on tollanen ärsyttävä hiostava ilma ja plaah. kuitenkaa sitä myrskyä ei tullu! Tääl mä nyt vaan kuuntelen http://www.youtube.com/watch?v=TRi9A1edi8o (: Mut jees, kirjottelen kyllä töistä viel jotain pika postauksia ! Pusuja *







1 kommentti:

  1. Tosi kiva blogi!:)
    Käy tsekkaa mun,kommenttia ja liity jos tykkäät!
    http://nookkulandia.blogspot.fi/

    VastaaPoista