keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Paskaa kesää.

Totesin tänään, että on varmaan kurjin kesä ikinä. Oikeesti pitäis olla rannalla ja hengailla ulkona shortseissa, mutta ei tänä kesänä. Nyt on vaan päivästä toiseen kylmä ja sataa vettä joka toinen minuutti. Oispa sitten loppu kesä parempi.. Nyt laitan tänne vähän kuvia mitä kaikkee on tullu hommattuu. Aikaisemmin en oo saanu sitä tehtyä, koska oon ollu tolla mun pienellä läppärillä.. Jes..

Ostin tälläset rakkaus shortsit! Ihanan väriset ja tosi rennot päällä.. Huono puoli oli se, että ostin vahingossa liian suuren koon ja nyt ne roikkuu tost masun päältä. (sitä se teettää kun on perse isompi kun muu vartalo..)
H&M 9.95e


Sit eilen, kun tulin kotii äiti oli ostanu mulle ihania lahjoja mm. tän juicy couturen hajuvesi paketin joka sisältää järjettömän ihanan tuoksusen hajuveden 50ml ja rasvan 125ml.
 
 Sitten sain viellä äitiltä tälläsen lorealin kuituripsarin, oon ihan rakastunu kaikkiin näihin kuituhärpäkkeisiin! Ei tarvi käyttää tekoripsiä jatkuvasti, joihin mulla oli jonkin aikaa sitten hirvee riippuvuus. Nää kuitu ripsivärit tuo oikeasti tuuheemman,pidemmän ja paremman tuloksen kun tavalliset ripsivärit! Kannattaa kokeilla!
Tää tais maksaa jonkun 12e ?
pusuja teittä jotka luitte♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti