tiistai 26. kesäkuuta 2012

Juhannus

Nonii teen tälläisen pikkupostauksen mun loistavasta juhannuksesta! Olin siis jussin mun nöpön kanssa niiden mökillä, tai no tarkemmin papalla Kauvatsalla. Oli ihana päästä pois treeltä sellasee pikku kylään. Mua vaan pelotti mennä  sinne ihan hirveesti, kun siel oli tosi toosi paljon sen sukulaisia ja oon toisinaan tosi sulkeutunu ihminen varsinkin tälläsinä maanisina vaiheina, joten pelkäsin mitä ne ajattelee musta. No hyvin se meni ja nöpöllä on tosi ihania sukulaisia! Syöminen vaa oli pahempi juttu taas, mikään ei tahtonu pysyy sisällä..Mut se niist huonoista nyt ilosiin.

Elikkä me lähettii nöpön kans vammalasta mopolla kauvatsalle, sanon vaa et takamus oli lievästi puutunu sen matkan jälkee! Huonot puolet reissussa oli se kun pystytettiin meille sellasta Aapon luksus telttaa joka ei totellu meitä. Oltiin siinä sen teltan kans (minä olin) raivoissa hyttysten ja paarmojen syötteinä. Eli pisteet Aapolle loistavasta teltasta ja nii (; Sit käytyy nöpön kans viel kokemäel kattoo sen kavereita, juu enhän mä niit oikee tunne joten en voi sanoo niistä mitää mut ihan mukavilt vaikuttaa. 
Sit me saunottiin ja syötiin ja heitettiin tikkaa ja minä voitin! Toi oli ihan luuseri. 

Sit alko tää villimpi vaihe eli kunnon juhannus mut jos jätettäisiin se vaihe kertomatta. :D 
Aamul oli kyl ihan kivaa, paitsi mun puhelin katos ja sitä etittiin sit porukalla joku 3h varmaan! Sit se löytyi jostain keskeltä pusaa?! MITÄ?! Mulla kuitenkin oli maailman paras juhannus! 

Nyt tän päivän kuulumisiin, oon kattonu tänään vaan telkkaria koko päivän, aivan mahtavaa siis samoin tää päänsärky! Huhhuh. Sit mulla oli eilen tosi masis päällä, vuodatin sit kaikille oikee kunnolla miltä musta tuntuu. Nyt olo on helpottanu kun tajusin, etten mä voi elää miellyttääkseni toista mä oon tällänen kun oon ja se saa kelvata, oon kyl silti loukkaantunu ja peloissani kun rakkain ihminen on arvostellu mua vähän sillai.. Tai ainakin koen sen niin, ei vaa tunttu hyvält. En usko et oon ees kovin kaunis tai mitään sen silmissä mutta ihan sama, en ala muttuun sen päätin jo. 

huomena tulee lisää postia mun shoppailuista ja muusta kivasta ootte rakkaita puss*


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti