perjantai 15. kesäkuuta 2012

Sorateiden sankarit...

Oi, on tapahtunu niin paljon taas kaikkea etten ole kertakaikkiaan ehtinyt kirjoittaa tänne! Aloitetaampa vaikka siitä, että olin alkuviikosta murulla yötä! Oli ihan mahtavaa, katottiin paljon leffoja ja sain seurata myös n. 2h lentopalloo siinä sitten kans! Mikäs siinä oli auringon paisteessa ollessa ku toi yks pelaili. Hah, illat me vaan ajeltii ympäriinsä sitten mopolla, ja sain hirveet traumat crossi kypärästä!

Eilen oltiin Sinin,Helyn,Anniinan,Jassun ja Anun kanssa rannalla, kävin sitten kastamassa myös talviturkin! (kiitos anun...) Harmitti vaan etten saanu juuri yhtään väriä pintaan. Oon ottanu nyt tosi paljon aurinkoo ja on mulla ihan selkeet rusketus rajat mut nyt viimesimmillä kerroilla tuntuu etten enäää ruskettuis yhtään! Onko kellään mitään hyviä rusketus vinkkejä, ja millä välttäis aurinkoihottuman? :---(

Oon nyt aivan älyttömän helpottunut ja onnellinen, kun ei tarvi enää tressata mistään, kun toi koulupaikkakin varmistu. Elikkä pääsen siis Pirkon Sosiaali- ja terveysalan perustutkintoo + lukio. (: Aivan mahtava fiilis!
Tänään sitten on lähtö mökille. Toisaalta ihana päästä pois täältä kaupungista hetkeks, mutta ne hyttyset ei oikein houkuttele mua.. Pääsen kuitenkin sisustaan ja maalaan mun omaa mökkiä! Mut yritän taas aktiivisemmin kirjotella tänne Pus. ♥

Ps. Tässä viellä kuva, mun ihanasta löydöstä! Tollanen ihana mekko lähti mun mukaan Kaunottaresta ja kulkurista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti