maanantai 4. huhtikuuta 2011

Purrfect

Nyt jotenki tuntuu, että kaikki mun kohdalla on yht äkkiä napsahtanu paikallee.
Onni suosinu viimeset 2pv nii mukavasti ja aaa oon happy! Ja en malta odottaa keskiviikkoo, sillon alkaa Hullu Päivät (jotka on niin nimensä veroiset..) En ees tie miks ootan niitä nii paljo ku tien et en osta sielt mitää järkevää.. Mut se on aina mulle yks vuoden kohokohta! :D
No mut tänä vuonna sielt aion ostaa kuvaston mukaa öömm yhen huulikiillon, guessin kaulakorun, escadan ihanan hajuveden ja farkkulegginsit. Ja sit varmaa paljon muutaki mitä kuvastossa nyt ei oo.
Voin sit pistää ostoksista tänne kuvia.

Nojoo.. Koulu ny menee viel päi vittua  mut lupasin alkaa parantaan kun eno tilas mulle 100e objektiivin järkkärii siis sillä ehdolla et nostan arvosanoja, ja nyt oon lukenu kokeisiiki mukavasti. Tänää varsinki ku lähin koulusta kauheide vatsakipujen takia.. : ( 
Ja sit ens viikko on nii party party, oon laura kans tosi paljo ku mul ja sil yhel on semmone jännä kaveri viikko. tai emt osaa sitä selittää : D Mut nyt on jotenki kaikki hyvi. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti