lauantai 9. huhtikuuta 2011

Y K S I N Ä I S E T

Äää iha tyhmää, muru on leiril koko vklp ja en nää sitä yhyy, niinku yleensä ollaa kaikki viikonloput yhdessä. Ihan tyhjä olo, mut tänää oli silti ihan kiva päivä käytii äiti kans kaupoil ja si sain DC ihanat pinkki mustat kengät ja joo niinku kerroin hulluil päivil meni iha hitosti rahaa, ostin 6 paitaa, 1 housut ja elokuvan ja karkkia ja hajuvede. : D 
Mut takas tähän päivää sit äiti osti mul paljon lehtiä ja aa ihanaaa.
Huomisestaki on tulossa ihana näkee tota yhtää pupuu mau ja si pidetä kivaa. 
Mul on oikeesti silti hirvee läheisyyde kaipuu ja ikävä sitä yhtä. Halinu vaan oon sen antamaa pehmolelua ja peittoo. Ja viime torstaina se vei mut leffaa, kattoon sitä elokuuta. Se oli muute hyvä mut lopusta en pitäny, mut kritisoikaa itte sitä sitte. : D
Ja se pupunen makso mut viel sinne leffaa ja osti juomat aaa se on ihana.
Ja nyt haluun kattoo jonku leffan, vaikka pitäis lukee kokeisii ku tulossa taas hirvee kasa kaikkia kokeita ens viikoks.
En jaksa tätä koulua..
Sitä paitsi oispa jo kesä. Suunniteltii juuson kans kaikkee et mennään niide mökille 2pv mopolla ja siel sit uidaa ja kaikkee kivaa, sitä paitsi haluun ruskettua! Oon iha lakanan värinen ja opettajatki on sanonu nii.. 
Sit se kulta tulis meidä mökille ja se lupas ajeluttaa mua mopolla ympäri tätä lähistöö, on tulossa niin maailmanparaskesä, ainoo huono juttu on se et joudun olee Juusosta 4vk erossa loman aikana.
Kiitos sen ripari isos jutu ja mun protu ja mun leiritöissä olemisen.
Mut kai täs pärjätää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti