tiistai 5. huhtikuuta 2011

tent

Joo, tänää keksittii loisto idea murun kans et rakennetaa sellane ihana teltta jommankumma huoneesee joskus ja purr siit tulee söpö, hitosti tyynyjä ja ja ruokaa.. eiko peittoja.
Tänää oli koulus joku Camera Ob.. öö en muist loppuu, muutta siinä piti mennä johonkin valintojen maailmaan ( eli pimeeseen huoneesee iha yksi ja kulkee siel eri paikkoihi) Ja siellä sulle annettii iha outoja tehtäviä, musta se oli hirvee pelottava.. Ja sit sielt joutu viel tulee kouluu ei jes, 8-16.00 kouluu, ei yhtää raskaspäivä vielku vikat 2h on maantietoo ja kiinnostus oli niin 10 et nukuin koko yhden filmin ajan. Oon tunnollinen oppilas, sit tulin kotii vein koiran ja lähin treeneihi ja yks auto meinas ajaa mun yli! Keittäää, treenit oli yllättävä raskaat ja oon iha varma et mul on maitohapoil huomenna. Ja huomisesta puhee olle ihanaaanananaa HULLUT PÄIVÄT !
Menisin 10 kouluu mut meen jo 8 oottaa et stokkan ovet aukee, oon iha pimee, sain äidiltä sinne muute 70, et voin ostaa yhet guessin kengät ja si kaikkee muuta kivaa. Ja oon vilelki nii otettu ku koulun vessan seinässä lukee 'SAGA 8D ON LUNTTU' mut sitä on joku yrittäny jo pyyhkiäkki huhhuh. ei mul muut. (:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti