tiistai 3. toukokuuta 2011

O L I N O N N E L L I N E N

Ei, miten ihminen voi olla näin väsynyt.. En jaksa tehä mitää, en käydä reeneis enkä lukee kokeisii.
Onneks kouluu ei oo enää ku n. 4vk ja si lomaaaa♥ Mut siitä oon ylpee, että oon nostanu mun numeroita iha reilusti nyt!
Jejee, ja nyt on vähä väsy olo kaiken vappuna juhlimisen jälkee. Oli muute ihana vappu ekana yönä laura oli meil yötä ja oltii GANGUROITA JEEE!,seuraavana pvn  oli parasta seuraa ja sit viel muru tuli meille yöks ja vuokrattii leffa purrfect.

Mut sittenku alko taas tää arki niin huhhuh.. Ja ootan iha hirveesti ku hain sellasenn pirkanmaan ''Tutustu työelämään ja tienaa'' juttuu, jossa ollaan 2vk jossain kaupassa töissä ja siitä saa 320e.
Mulla on pari vaihtoehtoo mitä niil rahoil tekisin, mutta en tie kumpi. Joko ostaisin hiuslisäkkeet ja vaatteita vai lähtisin lauran kans laivalle ja ostaisin sielt helvetisti kaikkee! :D
Juu kyllä mäkin oon ton laivailun kannalla, olihan meillä siel viimeksikin nii kivaa ku meit yritetää iskee jossai baarissa ''hei tytöt me tehää nyt sillee et me mennää ryyppää ja te tuutte meidä mukaa!'' 
Karua. Mut kyl tää elämä lähtee taas täst jaloillee.. toivotaa.. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti