torstai 5. toukokuuta 2011

O H G O S S H !

Voi ei oon nii ilone tällä hetkellä yhestä asiasta! Lähetään ens viikonloppuna Juuson kans niiden mökille, no onha siin se paraskin puoli.. eli 2h mopon kyydissä rinkka selässä. Mennää siel sit uimaan ja saunoon ja tehään ruokaa sekä HARAVODAAN<<3 
Tänään oli kans ihan kiva, kun koulus oli opettajil joku ihme kokous ja päästii koulust jo puol 12, ainoo huono juttu siinäki et mulla oli heti puol 1 koulukadulla psyke.. No huhhuh seki nainen siel on iha sekasin, oli tyrkkäämässä mulle lääkkeitä ens syksyks no thanks. Sitten menn toteuttaa itteeni siit suoraa kaupoille ja ostin maailman ihanimman rahapussin! Se on sellane vaaleenpunanen chanelin. ( veikkaan kyl ettei oo aito..)

Huomisesta on tulossa kyl iha kauhee pv, koulua on 9-15 ja sit on 2h treenit, no ne ny on iha jees, mutta sit Juuso lähtee Ouluun kisoihin ja oon koko vklp yksi yhyy, ja en keksi varmaa muuta tekemistä kun lenkkeillä ja mennä shoppaa. Sitä paitsi huomenna on hissan koe, ja se on vika hissan koe mun elämässä ja sen mukaa tulee päättönumero, ja sen ois paras olla joku 9 alkava.. Mun hissa on kyl aina ollu 9 mut nyt se numero putos ikävästi 7½ viime kokees.. Mut keksin iha loistavan idea ''lukee'' kokeisii, luin koealueen läpi sillee et luin äänee ja nauhotin sen kännykän äänityksel, ja mihin ikinä meninki kuuntelin niit äänitteit nii sillä tavalla oppi oikeesti!

Mutta hei ps. lähettäkää ehdotuksii mitä kivaa voisin vklp tehä? =(
pps. tosson minu Lurilammaskoira Brüno♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti