lauantai 7. toukokuuta 2011

J U D A S

Tiettekö sen tunteen, kun joku kertoo sulle pahaa toisest ihmisest ja si tiedät et se ihminen on sulle ihmisel tosi tärkee etkä haluis pilata niide välejä, mutta et haluu et ittelles tärkee ihmine kärsii.. kauhee olo.
No joo.. Olin tänää äitin kans kaupoilla ja aaa se osti mulle guessin iihhhaaan älyttömän ihana laukun purr, sit sain pari toppiakin ja jäätelöö jeejee, ja musta on tullu iha hirvee lady gaga fani yhtäkkiä, se on ihana (ja kaunis)

Jotenki hassu lauantai tulossa, kun Juuso on kisoissa eikä meillä, jään vaa kotii siivoon ja katsoon telkkaria.
Ja ihan mahtavaa, äiti on ostanu mul hetki sit jotain hiustenkasvu tabuja, ja ne toimii! mul on jo hirvee juurikasvu vaik värjäsin iha hetki sit ja si mun kulmiaki täytyy nyppiä koko aja, kauhee karva aine haha aika brutaalia. :D
Voisin kattoo jonkun leffan mut en tie mikä ois kiva, kun en aina jaksa jotai kauhuleffaa.. vaikka onha ne hyvii ja pelkään varmaa kaikkiia, mutta mu ehdoton suosikki kauhuleffa on screamit. Ne on oikeesti hyvii ja haluun nähdä sen nelosen! äöäö.

Ja kiva kun huomenna on äitienpäivä ja ostin äidil yhde ihanan kaulakorun, mutta just mun tuurilla, mä oon hukannu sen. Enkä tie yhtää missä se vois olla.. ja mul on kauhee kiire ostaa sille jotai uutta.. kun en mitää kukkaakaan viitsi ostaa.
Ja maanantain on ruotsin koe johon en oo lukenu hiphurraa, ja perjantaina oli hissa. Mutta se meni oikeesti hyvin, jos ei lasketa jotai hitos essee kysymyksiä.. ''Miten eruaapanunioni synty'' tai ''miksi vuosi 1989 oli niin ihmeellinen?'' Miten noistakaan nyt kirjotat 2sivun esseen?
Mutta ihan mahtavaa tulee kesä! Haluun olla joku keiju, oon tunkenu helmiäki iha kikseis hiuksii et näyttäisin joltai indielt.. öö mitä XD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti