torstai 22. maaliskuuta 2012

Bitch Please

Tänään oli ihana päivä! Siis ihan täydellisimpiä, eka mentii koulun kans kattoo joku Taistelu Näsilinnasta tai joku semmone nimeltää oleva leffa. Se oli sairaan hyvä ja mielenkiintonen mut ihan hirmu raaka! Mua melkein itketti kun siinä oli kuvia suomen sisällissodan ajoilta, ja siin oli semmone kuva mis pieni poika makaa ammuttuna maassaa..

No mut koulun jälkeen käytiin Sinin kans radiokirppiksellä, mun ikäväkseni en löytäny sieltä mitään. No mut ei se mitää, kävin kotona ja lähin takasin Sinin kans kaupunkii, olin kauheen pihillä päällä joka ihmetytti mua. Ostin äitille synttärilahjaks Puman JamJam hajuveden ja itelleni ostin pinkit rintsikat, ja sini osti samantyyliset mut sellaset persikan väriset. Sit tehtiin Sinin kans löytöjä ja Sini osti mm. uuden takin, huivin, rintsikat ja 2 kengät.Sit perus, käytiin lounastaa mäkis, si mentii himulii. Katoin salkkarit ja si Riku tuli meille, mentii iha hullua kutitus sotaa taas, ja potkasin sitä parikertaa vahingos polvella päähän, OON IHAN HIRVEE! :D

Ja tää viikko on menny tosi nopeesti, en kässää huomena jo perjantai. Sen kunniaks (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti