tiistai 27. maaliskuuta 2012

Jaksa viellä..

Taas vaihteeks ollu pari huonoo viikkoo nyt sitten, olo on sellanen ettei jaksa mitää. Koulussakin pitäis panostaa, että pääsis tuolta 9lk hyvin arvosanoin pois, mutta ei vaa huvita. Treeneihinkään menoon ei oo minkäänlaista motivaatioo, mutta onneks oon ny saanu ihan hyvälle mallille mantsan tutkielman ja sitten ton tt:n työn, joka kertoo skitsofreniasta, nyt kun oon lukenu siitä paljon se on tosi mielenkiintonen sairaus ja en ois uskonu siit kaikkee mitä luin. No mutta sitten ilosempiin, oikeesti ah tänään kun tulin kotiin niin oli ihana ilma! Melkein pilvetön taivas ja aurinko paistaa elikkä kesä tulee, mulla on ihan hirveesti kesä suunnitelmii ja tehtäviä.
Tässä osa niistä tehtävistä:
- Shoppaile MAHDOLLISIMMAN paljon (ja varaa rahaa siihen)
- Tee kesätyöt kunnolla
- Rusketu helvetisti 
- Lenkkeile paljon
- Mökkeile
jne. kaikkee tollasta

Ja tänään, kun koulussa puhuttiin paljon lävistyksistä ja tatuoinneista mulla tuli taas hirvee vimma piirrellä itteeni tusseilla kaikkee kivaa, haluisin niin tatuoinniks selkääni sellasen ison lentävän variksen tai suden pään. Ja lävistyksiä haluisin mm. kielen, medusan, industrialin ja sitten tohon lonkkaan pari läväriä. Niihin jää oikeesti koukkuun, ja nyt tekee mieli jää kahvia ah.

Loppuun viellä vähän mun viime kevään ''taide'' kuvia.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti