perjantai 4. toukokuuta 2012

En selkääni käännä maailmalle.

Huoh, tänään oli ihan hirvee päivä. Ensinäkin heräsin jo joskus 6.00 kouluun.. Mun oli pakko mennä kun meillä oli joku äidinkielen piirikunnallinen koe.  Lähin sieltä kuitenkin heti sen tunnin jälkeen, koska olo oli mitä parhain. Päätä särki, kurkku oli turvoksissa ja nenä ihan tukossa sekä järkyttävän kylmä!

No sitten kipaisin kotii, kävin vaa hakee ensiksi mantsan tutkielman jota pitäis vklp aikana tehä ja sama myös YH:n työ.. Mulla on taas sellanen olo etten oikeesti jaksa mitään, ja mua on alkanu vituttaa toi mun psykekin. Yrittäis nyt päättää siirtääkö se mut TAYS:iin hoitoo vai Koulukadulle, eikä kyselis sitä joka helvetin ikinen kerta, kun meen sinne vaikka oon tehnyt sille varsin selväksi mihin en halua mennä ja mihin haluan.

No kaippa tää ''masennus aalto'' tästä menee ohi, huomena ainakin pääsee töihin heittelee mökille vähän halkoja latoo! Wohoo, no ainakin saan siitä jonku 70e ja nään tota yhtä sulost jota en oo nähny monee kuukautee! Sit taas tällästä tärkeetä vuodatusta, keksikää mulle joku hyvä kesätyö paikka. Mä tarvin rahaa! Mutta, kun oon viel 15v nii en oo oikeen löytänyt mistää töitä vaikka oon yrittäny. Mutta hipsin tästä nyt nukkuun. Pistäkää kommenttia. ♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti