sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Nuori ja Kaunis..

Tänään tajusin jotain uutta, oon oikeesti nyt onnellinen. Mulla on turvallinen olo ja ihmisiä, jotka välittää. Mulla on parasystävä joka on maailman kultasin ja tärkein (Ella♥). Sitten ei mun laisellani oo voinu olla niin hyvää tuuria, että kun tuun turvallisuusalan pääsykokeista, päädyn puolituntemattoman maailman sulosimman pojan matkaan kahville ja leffaan, ja ny makasin sen vieressä eilen sohvalla kattomassa leffaa. 4päivää tuntenu sen ja nyt jo tuntuu etten haluis ikinä päästää sitä menee, kun olin eilen sen luona se oli ensimmäinen ihminen vuosiin, joka sai mut tunteen itteni kauniiks ja merkitykselliseks. Oon saanu näyttävästi vähän itseluottamusta takaisin ja toivon, että tälläsenä, kun mun elämä nyt on niin jatkuis aina! Mä elän täydellisesti nyt, en vois toivoo yhtään enempää. ♥ 

Huomena tulee kiva päivä, meen kouluun 10.00 ja pääsen kolmelta, mutta ella tulee suoraa siitä meille. Käydään lenkillä taas vaihteeks ja juorutaa vähän pojista ja sitten kasvohoitoja. Tää oli tällänen lyhyehkö postaus, niinku muutkin mutta yritän tehdä en kerralla pidempiä.

Mun paras♥




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti