lauantai 5. toukokuuta 2012

Väärinpäin lentävät linnut..

Tänään oli ihan jees päivä, olin mökillä töissä heitteleen niitä halkoja.. Olin varmaan huikee näky höntsyis, sinisissä kumisaappais, punasessa sadetakis ja huppupäässä heittelemäs niit halkoja eka kottikärryihin ja siitä vein ne latoon. No sain työt n. tunnissa valmiiks ja sen jälkeen menin moikkaan tota yhtä ihanaa. Oli hassua kun ei oltu nähty monee kuukautee ja siks oliki vähä ujoo keskusteluu.. Tuntu et oisin palannu menneeseen ja siihen aikaan kun olin oikeesti maailman onnellisin ihminen, kun tää ihminen anto mulle Napsu tupakan. Ja se yks tupakki pysy muistuttaa puolenvuoden tapahtumista niin paljon.. Mun teki mieli melkei alkaa itkee koska haluun niin vahvasti sen elämänvaiheen takasin.
Onneks meil on pienimuotone salaisuus tän ihmisen kanssa, kesästä tulee niin mahtava! Muuta en tänää oikein tehnykkä. Paitsi juttelin varmaan 2h äidin kans syvällisiä ja se kyseli mun voinnista. Mut eipä muuta kirjotellaa!
PS KATTOKAA KUINKA TÄYDELLINEN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti